tema

„Uostas“, rež. Audrius Stonys, 1998

Peizažas ir laikas

Kino filmas, kitaip nei fotografija, turi slenkančio laiko matmenį. Statiška kamera nufilmuotas kadras iš esmės skiriasi nuo to paties kadro fotografijos.

 
„Ženklas“, rež. Richard Donner, 1976

Antikristas kine


 
„Aš vaikščiojau su zombiu“, rež. Jacques Tourneur, 1943

Zombių evoliucija


 
„Metropolis“, rež. Fritz Lang, 1927

Pavojaus šešėlis: distopija kaip kasdienybė


 
„Laimingi dviese“, rež. Wong Kar-wai, 1997

Viena gražiausių filmo scenų


 
„Juodoji pantera“

„Oskarų“ horoskopas


 
„Didysis Lebovskis“, rež. Ethan ir Joel Coen, 1998

Kokiu filmo personažu norėtum būti?


 

Afroamerikiečių kinas: „blaxploitation“


 
„Rio, 40 laipsnių“, rež. Nelson Pereira dos Santos, 1955

Manifestų žemė. Naujasis Lotynų Amerikos kinas


 
„Linksmybių ir žaidimų kiekvienam“, rež. Serge Bard, 1968

„Zanzibaro“ grupė, arba 1968-ųjų dendžiai


 
„Išsišokėlių gauja“, rež. Jean-Luc Godard, 1964

Maištas, sinefilija, slenkstis, aistra, gimimas, Godard’as, arba...


 
„Kvepalai“, rež. Tom Tykwer, 2006

Kaip pamatyti kvapą


 
„Aš nesu tavo negras“, rež. Raoul Peck, 2016

Maištaujantys filmai


 1  2  3  4    >