k
i
na
s
Titulinis
/
Iš arčiau
iš arčiau
Laimingos valandos
Rūta Birštonaitė
2022.04.04
Galbūt galėtume sakyti, kad Hamaguchi kino filosofija artima Marko Aurelijaus dvasiai, nes šiuose filmuose pamatinė žmogaus priedermė yra tiesiog gyventi savo gyvenimą, lyg tai būtų kasdienis ir įprastas darbas.
> Daugiau
iš arčiau
2022.01.24
/
Iš arčiau
Prieš išnykstant pasauliui
Živilė Pipinytė
mūsų kinas
2021.12.20
/
Mūsų kinas
/
Iš arčiau
/
Kino istorija
Ne atlikėja, o kūrėja
Roma Pauraitė
iš arčiau
2021.11.24
/
Iš arčiau
Niekam į sielą nelipo
Rūta Oginskaitė
iš arčiau
2021.11.22
/
Iš arčiau
Kamerinis Gyčio Lukšo kinas
Auksė Kancerevičiūtė
iš arčiau
2021.11.17
/
Iš arčiau
Vaikis iš Niujorko, pavergęs širdis
Gediminas Kukta
iš arčiau
2021.11.16
/
Iš arčiau
Netikėtos istorijos
Auksė Kancerevičiūtė
iš arčiau
2021.11.06
/
Iš arčiau
Žmonių poetas
Živilė Pipinytė
iš arčiau
2021.11.06
/
Iš arčiau
Metraštis susideda iš tiesos akimirkų
Živilė Pipinytė
iš arčiau
2021.08.01
/
Iš arčiau
Teatro garsenybė kino ekrane
Izolda Keidošiūtė
iš arčiau
2021.07.30
/
Iš arčiau
Režisierės portretas
Neringa Kažukauskaitė
iš arčiau
2021.07.05
/
Iš arčiau
Ironiškos šypsenos aktorė
Santa Lingevičiūtė
iš arčiau
2021.05.18
/
Iš arčiau
Pokalbiai prie rojaus vartų
Živilė Pipinytė
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
Kontaktai
Prenumerata
Archyvas
pasaulyje
mūsų kinas
jaunųjų skiltis
tema
kino teatras
iš arčiau
svečiai
festivaliai
renginiai
trumpai
namų kinas
feljetonas
kino istorija
in memoriam
interviu
knygos
filmavimo aikštelė
kino paveldas
kino teritorija
kino teorija
kino testas
populiariausi
„Kino pavasario“ filmai, kuriuos verta pamatyti
Drive My Car
Paryžius. 13-as rajonas (Les Olympiades, Paris 13e)
„Didžioji laisvė“
Netikėtos istorijos
žurnalas
Nr. 2022/1 (364)
Archyvas
jaunojo
kino
kritiko
dirbtuvės